Do you know where your heart is?

Morrn morrn!

Är uppe med tuppen, eftersom jag ska iväg och jobba i Hallsberg snart. Alltså, det är fasen dyrt att jobba där, kostar ju för tusan 80 spänn om dagen att ta sig fram och tillbaka! Men ingen idé att köpa nåt pendlarkort eller så, eftersom jag inte vet hur mycket jag ska jobba där. Jaja, förhoppningsvis får man ut mer i lön än man lagt ut med så, hehe.

Ikväll ska vi ut till gamla kära Vintrosa och fira Joszica som fyller år. Längesen man sågs med den sidan av släkten! Blir förmodligen där hela kvällen, om jag inte får för mig att följa med mamma på jobbfest i Hallsberg. Men det tror jag inte att jag orkar idag, ska jobba i Marieberg imorgon, och dessutom träffa Hannes, Carin och Stefan imorgon kväll. Får räcka med en sen kväll den här helgen.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0