City of dreams

Hej vänner!

Spenderade förmiddagen med att plugga lite lingvistik, och kolla över min diskussionsuppsats som även skickades in. Sen på eftermiddagen hade jag lingvistiklektion, och gudars vad mycket lättare det är nu än veckan då vi höll på med typ vart i munnen ord formas. Skönt! Sen var det sångverkstad. Har missat sången i två veckor nu, så det var kul att komma dit. Sjöng lite solo, och det var inte alls nervöst, skönt att jag börjar komma över min scenskräck nu!
Nu på kvällen har jag kollat på bästa Biggest Loser, älskar det programmet! Man blir väldigt peppad att träna. Ska till gymmet imorgon, första gången på flera veckor, ska bli skönt att komma igång igen! Nu är det Svenska Hollywoodfruar, och så hade jag tänkt köra lite pilates nu också. Har verkligen inte tränat på flera veckor, har varken haft tid eller varit frisk. Trist! Vill ju verkligen komma igång med regelbunden träning, men man får väl ta det som det kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0