Baby, you belong with me

Idag har jag spenderat eftermiddagen hemma hos mamma och pappa. Skulle ju ändå hämta Spike, så blev kvar där ett tag. Fick både lunch och fika, så det var ju bra. ;) Morfar var där också, så jag fick skjuts hem när mamma skjutsade hem morfar. Innan dess åkte vi till Maxi en sväng, för morfar behövde handla. Kunde lika bra passa på att handla när jag ändå var där, men behövde egentligen ingenting. Men det blev lite toapapper och sånt där som alltid är bra att ha, och eftersom mamma scannade och det var jätteköer till de vanliga kassorna så var hon snäll nog att betala för mig, tack mami! <3

Nu är det tvätt som gäller, och så ska jag laga lite mat. Blir min favvo, kött med klyftpotatis, muuuums! Sen blir det Ensam mamma söker, wohoo! Bidde inte så mycket med pluggandet som jag planerat in idag, men dagen är väl inte slut än. Men skrev i alla fall lite på B-uppsatsen imorse, och igår skrev jag klart uppsatsen som jag trodde skulle in på tisdag, men som tydligen inte ska in förrän veckan efter, och så har jag läst alla tre kapitlen till lingvistiken imorgon. Så jag har pluggat lite i alla fall.

By the way så är förkylningen mycket bättre idag. Var knappt täppt i näsan imorse, och har bara behövt nässpray en gång idag. Sweet! Men hoppar ändå över sången imorgon, kraxar fortfarande rätt bra. Men behöver nog ingen antibiotika i alla fall, och det är ju skönt. (:

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0