Trött tjej

Idag hade jag min sista grammatiklektion, yay! Dock var den ganska ovärd, var bara segt.
Efteråt gick jag ner till Bågen där Therese har fått lägenhet, och fick massage. Skönt! Gratis är gott, haha.
På hemvägen blev jag attackerad av en unge som tvångskramade mig runt halsen. Trodde han tänkte strypa mig först. Riktigt litet busfrö. Tur att han var söt, annars hade jag nog blivit arg, haha. Han var konstig.

Är fruktansvärt trött, så skulle egentligen vilja lägga mig och sova en stund, men det hinner jag inte. Om en halvtimma eller så ska jag åka upp på stan och fika med Viktoria, och ikväll är det kör. Om jag hinner ska jag försöka skriva lite på hemtentan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0