Tjejfest

Är pimpad och klar inför kvällens tjejfest och utgång! Kommer nog bli jättekul, trots att vi bara är sex stycken. Lite gamla Torget-tjejer och så, nice!
Som vanligt hade jag problem att hitta skor att ha till kvällen. Alltför öppna skor kändes lite för somrigt, fötterna är inte i högform för ordentliga klackar, och lågskor känns trist. Till sist bestämde jag mig för mina platåpumps i ljusbrunt skinn. De är faktiskt rätt sköna, fast enda gången jag använt dem så fick jag rejäla skoskav. Men nu känns de ingådda i alla fall, tar med mig plåster och ballerinaskor för en eventuell kris.
Övrig outfit? Blir ingen bild, för kan typ inte ta en.. Blah. Ja, men ni får föreställa er; rosa skjorttunika med svart lackskärp i midjan, svarta spetsleggings, samt "diamant"-örhängen, ringen jag köpte igår och långt halsband med hjärtberlock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0