The vampires

Alltså, jag säger bara en sak: Vampire Diaries! Så sjuuuukt bra! Händer så himla många spännade saker i varje avsnitt att jag dör lite grann varje gång. Är verkligen en sån serie som jag hela tiden måste kolla vidare på bara för att det är så jäkla spännande. Och läskig är den också, och då gillar jag ändå skräckfilmer, och är inte så lättskrämd. Gah! Stört bra. Men nu har jag nog tittat klart för idag, fyra avsnitt på raken räcker nog. Måste ju spara på dem lite, hehe! Twilight, släng dig i väggen! P.S. Ian Somerhalder lyckas nästan ersätta Robert Pattinson som snyggaste vampyren ever. Fast Pattinson får väl vara den snyggaste goda, och Somerhalder den onde. D.S


Ian Somerhalder, Nina Dobrev, och Paul Wesley


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0