That ain't what you got

Oh, mama.. Har sovit sen typ tio imorse, gud så skönt. Fast kommer säkert somna fint ikväll ändå, hehe.

Blev en sväng in på Mediamarkt, var ingen kö alls, och gick rätt fort i köerna till kassorna också. Äntligen har jag min älskade Ipod touch! 899 spänn, det är nästan löjligt billigt, och det är samma pris som på Elgiganten. Himla stor affär i alla fall, kommer säkert bli där man åker och handlar all elektronik. Massa bra grejer! Och så jobbar ju Anna där! (:

Nu har jag i alla fall då som sagt försökt ta igen nattens uteblvina sömn. Väntar just nu på mat, och sen är det dags att börja göra sig iordning för att åka in till stan och gå på premiären av Sex and the City 2! Yay! Ska gå med Nadine, flera år sen jag ens såg henne tror jag. Där ser man vad en liten "annons" på Facebook kan göra, hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0