Stop calling

En helt ledig dag, gud så skönt! Särskilt när solen skiner. Fast inte ska jag ligga på latsidan bara för att jag är ledig; nåväl, inte hela dagen i alla fall. Har faktiskt redan varit en sväng uppe på stan. Gick in en sväng på Gina och provade en jumpsuit och en mjukiskavaj. Dock passade ingetdera. Kanske lika bra, eftersom jag egentligen är pank. Men lön på fredag, yeah!
Mitt primära mål med vistelsen i centrum var polisstationen. Fixade nytt pass eftersom mitt gamla på något mystiskt vis försvunnit. Vet att jag sett det efter flytten, men har verkligen ingen aning om vart det kan ha tagit vägen. Inte likt mig, brukar faktiskt ha koll på viktiga saker. Wellwell, nu har jag ett nytt på väg i alla fall. Lika ful på bilden som vanligt, det är banne mig omöjligt att se normal ut på passkort. Det spelar ingen roll vem det är, det är väl ingen som är snygg på sitt pass.

Nu ska jag äta lite lunch, och sen ska Spike få sig en promenad. Jag har som regel att alltid gå en lite längre tur när det är fint väder.

Ska ringa jobbet lite senare. Dels kolla hur jag ska jobba i helgen, och dels säga till om att jag kan jobba onsdag, torsdag, fredag också.

Ikväll är det kör. Sista innan konserten. Jag måste äga mina solon, annars kommer jag inte få några fler.. Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0