Sick and tired of always being sick and tired

Alltså.. Jag vaknade tjugo över elva idag. Och somnade strax efter tolv igår. Har alltså sovit i mer än elva timmar i sträck. How peculiar. Alltså, okej att jag brukar sova många timmar per natt, men detta är ju nästan löjligt. Fast mycket skönt. Dock kändes det som att det var alldeles för sent att vakna då. Inte för att jag egentligen har så mycket att göra idag, men ändå. Snart eftermiddag för tusan.
Hade tänkt åka till gymmet idag, men mina ben är som stockar, så det kommer nog inte ge så mycket. Får nog bli promenad istället, hoppas det inte ska regna alldeles för mycket idag.
Ska faktiskt ut ikväll, en helt vanlig onsdag. Det var längesen. Blir förfest hemma hos Emelia, och sen Strömpis, yay! Ingen aning om vilka som kommer, men det blir nog kul! Men ger mig tusan på att de ringer från jobbet imorgon och vill att jag kommer jättetidigt eller nåt. Bara för att.

P.S. Klarade grammatiktentan, yaaaay! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0