Nostalgia

Åh, en sån fantastisk kväll jag har haft!
Stressade hem efter jobbet. Var hemma i tio minuter, då jag hann duscha, bättra på sminket och välja kläder (första bästa), och sen iväg till Majorsgatan där nästan alla tjejer från nian befann sig. Vi dukade upp tacos ute i solen (verkligen rätt läge för sommaren att komma!), och när vi var mätta gick vi in och snackade så som bara tjejer kan. Man kunde knappt tro att det var fem år sen vi gick ur nian, det kändes som igår. Förutom att man inte längre hade koll på vad alla haft för sig.
Sen blev det Frimis. Jag hade bilen så var jag nykter, men eftersom Ericas kille jobbade i baren så fick jag gratis alkoholfria drinkar som var helt sjukt goda! Oh, mumma. Och tänka sig; jag hade askul på krogen! För en gångs skull. Tror att vädret gjorde sitt till. Eftersom man nu kunde hålla till på uteserveringen blev det inte lika mycket folk inomhus, och då var det faktiskt kul på dansgolvet, eftersom man inte behövder trängas. Bra musik var det också, allt var verkligen på topp! Om krogen alltid var såhär kul skulle jag gå ut varje helg, banne mig.
Tack så himla mycket ni tjejer som var med ikväll, och extra tack till Sara och Erica som styrde upp klassåterträffen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0