New York

Har nu varit på premiären av Sex and the City 2. Fabulous! Jag tror nog att den var bättre än ettan. Ettan var ju så dyster, tvåan är glad! Samantha var störtskön som vanligt, och Miranda var sitt bästa jag ever. Dessutom var Liza Minelli med i filmen, och hon var sjukt cool! Very good. Kändes inte ens att filmen var hela två och en halv timma lång. Kanske ettan också var, men ändå.

Sitter och kollar på Eurovision Song Contest, Anna Bergendahl är ju med idag. Hon körde nyss, och detta var helt klart hennes bästa framträdande hittills. Även om hon uttalade "stand" lite konstig några gånger. Det syntes verkligen att hon njöt av att stå på scen, och jag tror absolut att hon går vidare till stora finalen. Israel kommer bli ett stort hot, och många andra låtar har faktiskt varit bra hittills. Visserligen bara sju som kört, men ändå. Ahwell, detta är vad min kväll kommer bestå av.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0