Nattligt besök

Mycket trevligt med vårrus igår! Kunde inte ha varit bättre väder, helt underbart.
Den i min körgrupp som också bara skulle gå blev sjuk, så jag fick gå själv. Fast precis i starten hittade jag mitt gamla jobbgäng, så gick med dem en stund, tills jag kände att jag ville gå snabbt istället. Gick på som tusan, var faktiskt riktigt jobbigt, blev riktig power-walk. Kom in på ca 50 minuter, men då hade jag som sagt gått ganska makligt i början, och dessutom var det stopp här och där. Men jag brydde mig inte om tiden; jag ville bara inte låta mina lagkamrater vänta i all evighet.
Massa gotti i picknickkorgen, vi åt oss supermätta.
Åkte hemåt med Sara, skiljdes vid OP. Just då ringde Mirjam och hade lite smått panik för att hon hade tappat sin hemnyckel, och hennes roomie var i Skåne. Så hon fick sova här inatt. Kändes väldigt ovant, jag har inte haft någon sovandes hemma hos mig på åratal! Men det var trevligt! Som tur är så fick hon tag på sin vicevärd, som snabbt kunde komma och låsa upp nu på morgonen.

Idag då? Fortsätta städningen som jag inte hann klart med igår. Och så ska jag upp på stan och uträtta lite ärenden. Och idag är det ju så himla fint väder, så får väl passa på att sitta ute! Och ta en skön promenad med lillen såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0