My little runway

Bra dag på jobbet idag, gick så himla snabbt. Det är nog bra att vi inte har någon vanlig klocka, bara en på micron som man typ aldrig ser eftersom den inte syns när något är i micron. Jobbade med ny tjej idag också, Carro. Eller, så ny är hon inte, men eftersom hon oftast bara jobbar på vardagar så hade vi inte träffats än. Mycket trevlig i alla fall, ännu en som jag känner att det kommer vara bra att jobba med. Goodie.

Nu är jag på Öster och barnvaktar Casper. Sanna hade skiftet från tre tills jag kom. Med sig hade hon en tjej som heter Ida, som jag konstigt nog kände sen innan, då hennes pappa var min präst när jag konfirmerade mig, och vi var på samma konfaläger bland annat. Har inte sett henne på sjukt länge, så det var kul. (:
Nu sover i alla fall lillen, hann ju knappt se honom ikväll. Så nu ska jag väl bara sitta här typ till midnatt. Tur att jag har internet. Synd bara att jag inte kommer in på nåt trådlöst från iPoden. Menmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0