My heart can't possibly break

Jo, men godmorgon. Gah. Kändes väldigt ovant att gå upp strax efter sex. Jag är bortskämd med sömn.
Har blivit sjuk inatt, känns ju sådär. Inte så farligt dock, men illa nog.

Idag är det som sagt tenta, terminens sista. Uppsatstenta. Ska sitta i fem timmar och skriva uppsats. Döh. Hoppas inspirationen infinner sig snabbt, är ju inte helt lätt att skriva en uppsats bara sådär. Har i alla fall fått ämnena redan, alltid något.

Ska till tandläkaren idag, äntligen börja laga några av de andra tänderna. Hade egentligen velat avboka eftersom jag är sjuk, men får nog betala ändå då, så får väl gå dit i alla fall. Kuljul att jag ska börja betala för tänderna nu. Tur att jag lagt undan pengar för alla tänder redan, annars hade jag inte haft råd just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0