Man gör inte såhär mot mig

Väcktes lite tidigare än väntat imorse, av ett sms. Bra, tänkte jag, då hinner jag ta morgonpromenad med lillen. Men icke. Tio minuter hann vi vara ute, sen bestämde Spike att vi skulle gå hem. Om det var någon som såg på Norska Hollywoodfruar i måndags, och såg hur ena fruns chihuaua gjorde när han inte ville gå mer, så förstår ni min situation. Bara att lyda.

Jobba idag. Lönehelg, så är förmodligen mycket folk. Det är bra, då flyter det på så bra. På lördagar är det dessutom lätt att ta sig till och från jobbet. Kan åka en 701:a dit, så att jag är där tjugo i tolv, och man behöver inte superstressa på kvällen, för det går en buss tjugo i sju om man missar den som går tio över. Goodie. Tyvärr är det inte så på söndagar, men då brukar det i regel vara mindre att göra vid stängning också. Aja, whatever.

Ikväll ska jag vara barnvakt åt Casper. Tyvärr hinner han förmodligen lägga sig innan jag kommer, men ändå. Får köpa med mig lite Max på vägen från jobbet, och så ha med mig min iPod så ska det nog bli nice.

Nu blir det ett litet bad, wie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0