Mama, who bore me

Började dagen med morgonpromenad i solen, mycket skönt. Känns som en bra vana att gå ut direkt när man klivit upp ur sängen. Sen blev det frukost, och sen direkt iväg till mitt premiärpass på Friskis. Är mycket nöjd med gymmet, kommer nog till och med fortsätta ha kort där i höst! många bra maskiner, och jäkligt bekväma att sitta i. dessutom bra fria vikter för männsikor med klena armar, som jag. Mycket bra, mycket bra! En timma och en kvart var jag där, good girl. Efter gympasset åkte jag upp till H&M och utnyttjade mina rabatter. Kom hem med en jeansblå blus och en svartvit maxiklänning. Trodde aldrig att jag skulle passa i långklänning, men den satt faktiskt riktigt bra. Jobbigt bara att den är flera centimeter för lång, men det går ju alltid att ordna. Nöjd med köpen i alla fall! På hemvägen köpte jag med mig en liter jordgubbar, mums.

Resten av dagen då? I don't know. Städa lite kanske, kommer inte ha tid med det på flera dagar. Jobbar helgen plus måndag och tisdag. Annars nada I suppose.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0