I've got a feeling

Idag gick vi upp tidigt för att skjutsa Hannes och Carin till Uskavi. De ska nämligen vandra i Bergslagen i några dagar. Vuxet. Vi ska vara kattvakt så länge, och så får vi låna bilen hur mycket vi vill, yay.

Vaknade med värk i bihålorna imorse, så när vi kom hem från Uskavi gick jag direkt och la mig och sov i soffan. Mer än tre timmar, fett nice. Men nu är det hög tid att gå upp, måste käka innan jag åker till Frälsis, ska vara där klockan fem. Helst skulle jag vilja hämta ut mitt pass innan, men jag tror jag tar det imorgon.

Har ju då vårkonsert med kören idag. Ska bli kul, fast förutsättningarna kunde ju vara bättre, med tanke på att jag inte mår toppen idag. Men har i alla fall inga halsproblem, så själva sjungandet ska det väl inte vara några problem med. Förhoppningsvis. Klockan sju på Frälsis är det i alla fall, komkom!

Kommentarer
Postat av: Anna-Mia

Men....man blir ju inte förvånad att du inte är pigg när det är dax för konsert, har ju alltid varit så :( Hoppas att det gick bra ändå KRAM <3

2010-05-18 @ 21:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0