I've created a monster

Har börjat dagen med lite pilates. Skön start på dagen! Nu ska jag käka lite frukost, och sen duscha. Har inte tvättat håret på typ fyra dagar, disgusting.. Men det är ju bra att låta håret vila lite ibland!

Idag blir det kalas hos Casper, han fyller två i veckan. Stora killen! Har dock inte köpt någon present än, så måste göra det innan jag åker dit. Tror att jag kanske får åka upp till stan när det öppnar och fixa det, för jag behöver även springa in på H&M och fixa lite grejer, och jag tror inte Tommy har nån lust att springa över hela stan sen. Så kan vi åka direkt dit sen, måste åka buss på grund av Tommys mage. Fast han är mycket bättre nu i alla fall!

Ikväll kommer Anna hit! Var sjukt länge sen vi sågs. Har laddat ner Bara Bea, som är som en norsk version av Linas kvällsbok. Hoppas på många skratt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0