I want your lovin'

Åh, underbart med konsert! Och för en gångs skull var jag inte ens nervös, trots två solon. I'm making progress with my stage-fright! Gick i alla fall superbra på konserten, på sista låten (Oh, happy day som jag hade solo på) stod många i publiken upp och dansade. Riktigt kul! Och bihålorna och huvudet blev mycket bättre, som alltid när jag sjunger. Bästa medicinen ever!

Efter konserten tog jag mig en promenad hem med Hanna och Klara, trots att jag hade cykel med mig. Mycket skönt! Älskar värmen.

Råkade visst bli övertalad att köra Vårruset imorgon. Vi är ett par stycken från kören som ska gå och springa, och de hade en plats över, så jag kände att what the heck. Har visserligen börjat bli förkyld, men jag kan ju faktiskt gå. Blir nog trevligt! Hoppas det är okej väder, att det i alla fall inte regnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0