Humorgalan

Lugnare på jobbet idag, men gick ändå jättefort. Det är verkligen en jätteskillnad mot Restaurangtorget, trivs så himla mycket bättre nu. Tror till och med att jag ska sluta noja över att jobba vardagar i sommar! Dock blev inte chefen så glad när jag lämnade in ytterligare en ledighetsansökan.. Men jag får väl jobba extra mycket i sommar, så han blir nöjd! Verkar faktiskt som att vi ska få schema för hela sommaren ganska snart. Det är verkligen kors i taket. Förut fick man ju schema från dag till dag, typ. Ahwell, det blir nog bra!

Tommy överraskade mig idag, genom att självmant laga fläskkarré och klyftpotatis, bara för att han visste att jag så gärna ville ha det! Gotti. Nu kollar jag på Humorgalan. Inte för att det är så mycket humor, men ändå. När jag får barn ska jag också bli världsförälder! Just so you know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0