Här är jag

Jaha, då har man skrivit ännu en tenta då, denna gång i litteratur. Var ganska svår faktiskt, gällde verkligen att man hade läst böckerna någorlunda. Jag har läst alla förutom Lord of the flies, men den såg jag på film. Tyvärr var det en fråga på den som man borde ha läst boken för att kunna göra ordentligt, men jag tror det gick bra ändå. Satt kvar i nästan en och en halv timma, rekord för tentorna i engelska. Hoppas det gick bra i alla fall.

Efter tentan blev det ett pass på gymmet. Jag var jätteduktig, joggade i en hel halvtimma! Det är jättelänge för att vara jag. När jag springer utomhus dör jag efter en kvart. Jag tror det gör mycket att det är helt plant underlag, så att jag inte får ont nånstans, och idag fick jag verkligen upp motivationen med musik. Försökte verkligen lyssna noggrant och komma på hur man skulle kunna lägga stämmor och göra uppdelningar om man gjorde ett arrangemang på låten. Inte för att jag kan sånt, mer än i mitt huvud, men det var kul och gjorde löpningen mycket lättare. I vanliga fall brukar jag tycka att det är bäst att lyssna på ljudbok, för då är det lättare att hålla ett jämnt tempo, men då är det så lätt att börja tänka på hur jobbigt det är, och då är det lättare att lägga av. Så nu ska jag köra med musik ett tag!

Har fortfarande inte fått mina klänningar från Nelly.se, trots att paketet skulle ha kommit fram för över en vecka sen. Gick in på macken för att kolla om det kommit ändå, och det blivit något strul med aviseringen, men snubben sa bara att det inte gick att kolla för att jag inte hade nåt kollinummer. Men grejen är ju att mitt paket inte ens har nåt kollinummer, för det skickades som vanlig post. Ofta de inte kan kolla vilka paket de har inne, liksom? Jaja, jag får väl ge det några dagar till, annars får jag gå och fråga igen. Om det är nån annan som står i kassan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0