Gloria

Seg kväll. Har suttit och kollat på flera avsnitt av Schulman show. Vet inte varför jag inte kollat på det förut. Kollade på nåt avsnitt i början, men det kanske var tråkiga gäster så att jag inte fastnade för det. Men nu kollar jag bara på de avsnitten med bäst gäster, såklart.
Är himla trött ikväll också, förstår inte varför. Hade egentligen velat gå och lägga mig redan klockan åtta, men det känns inte helt okej en fredagkväll. Men nu är ju faktiskt klockan halv tio, då kanske man kan få gå och lägga sig utan att skämmas alltför mycket. Särskilt som jag ska upp och jobba imorgon. Visserligen ska jag inte gå upp förrän typ halv tio, men ändå, hehe. Är man trött så ska man sova, så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0