Geez

Men gud, nu får jag ge mig. Vadan denna ofantliga trötthet? Hade en liknande period förra året, då jag gick och la mig klockan åtta två veckor i streck för att jag var så himlans trött. Nu har jag istället så att jag sover på eftermiddagarna, helt enkelt för att jag inte kan hålla ögonen öppna. Konstigt hurt det kan vara så när jag dels inte har gjort annat än att sova hela helgen, och heller inte har haft nånting i skolan på jättelänge. Ja, förutom dessa tentor då, men jag har inte direkt pluggat. Fast ja, man kan ju ha värre problem än att sova, för det är ju faktiskt skönt.

Vi var ute på grusplan med Spike förut. Det är så bra att man kan släppa honom där så att han får springa av sig. På väg dit hittade han en igelkott i en buske. Självfallet var han dum nog att försöka leka med den. Fast han verkar inte ha kommit till skada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0