Failure

Ahmen vafan Europa.. Hur kunde Anna Bergendahl inte gå vidare? Katastrof! Anna var verkligen värd det ikväll. Dock många bra låtar som gick vidare. Men vad trist att Sverige inte får vara med i stora finalen på lördag. Skit.

Leker med min iPod. Finns så många bra och användbara appar! Har laddat ner ett par spel, och en massa radiotjänster. Och såklart Facebook. Undrar om det finns nån app för blogg.se? Förmodligen inte, men ska kolla.

Trodde inte jag skulle vara trött ikväll, eftersom jag ändå sov typ sex timmar idag. Men jag är faktiskt trött, så ska strax gå och sova. Kommer nog dock vakna tidigt imorgon, men det gör ingenting. Ska försöka komma iväg och träna, antingen simma eller gymma.


Ingen finalplats för Anna ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0