Everyday

Igår efter kören blev det en ganska spontan spelkväll hemma hos Hannes och Carin. De hade visserligen frågat oss under dagen, men jag trodde att vi skippade det eftersom jag inte skulle komma hem förrän halv tio. Men när jag kom hem fann jag lägenheten tom, då var Tommy redan hos dem. Eftersom jag ändå är ledig idag tänkte jag att det är väl inget som hindrar mig från att spela lite Finans en helt vanlig tisdagskväll. Bara för att jag i vanliga fall lägger mig strax efter tio måste jag ju inte göra det jämt. Mycket trevligt var det i alla fall, men jag förlorade som vanligt. Jag suger verkligen på Finans.
Kom i säng sent, så idag vaknade jag inte förrän halv elva, skönt! Blir till att ta tag i hemtentan idag, måste lämna in den imorgon bitti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0