Down the beaten path

Blev en sväng till Sätra gränd igen, fast bara en snabbis. Eftersom arbetsledaren (=pappa) inte var där så blev det inte så mycket gjort, bara lite målning i the walk-in closet. Fick med mig bilen hem, nice. Passade på att åka till Maxi. Jag ville ha revbensspjäll, men det fanns inte. Köpte en Ben & Jerry för en gångs skull, men lyckades glömma den i kassan. Jäkla skit. Orkar inte åka tillbaka och köpa/få ny. Eftersom jag varken fick glass eller revben råkade det bli kebab igen. Den tredje på sju dagar. Mycket illa! Jag känner mig inte särskilt fräsch. Men vad göra när jag äntligen hittat en som är så god att jag dör lite varje gång jag äter den? Hm. Känner att det får bli en liten "detox" i nästa vecka. Bara äta bra saker. Typ sallad och fullkorn. Känner att kroppen behöver det. Men den här veckan ville den ha fett, och det fick den. Så gör jag; jag ger kroppen det den vill ha. Fast ibland kanske det går till överdrift, men ändå. Gläder mig i alla fall åt att jag inte har köpt godis på hur länge som helst! Inte ens sugen. Dock mer chips. Damnit. Men som sagt; nästa vecka nya tag! Och jag har varit jätteduktig med träningen i flera veckor! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0