Crazy night

Blev ett väldigt spontant besök på Elgiganten Megastore inatt. Så himla wierd. Hade tänkt åka till den gamla affären där det var utförsäljning, men när vi kom dit så fick vi inte gå in för att det var fullt och de skulle snart stänga. Så då åkte vi till Megastore som skulle öppna klockan tolv. Var hur mycket folk som helst, flera tusen! Att det kan vara en sån rush till en elektronikaffär mitt i natten! Vi var ändå optimistiska och tänkte att vi nog inte skulle behöva köa längre än två timmar, men tji fick vi. Sex timmar tog det! Kön gick sjukt segt, speciellt på slutet. Detta var ju inte alls planerat, och jag fick dåligt samvete för att jag lämnat Spike hemma själv så länge, så jag åkte faktiskt hem utan att ens ha gått in i affären. Men var nästan framme. Blev så himla kallt att stå där också, var typ bara sex grader ute inatt. Tur att det var fint väder i alla fall. Fast i och för sig hade man nog inte ens köat om det regnat. Jaja. Det var faktiskt kul också, var jag, Tommy och Hannes. Men shit vad jag har ont i kroppen nu, går som en gammal tant. Om nån timma ska jag väl åka och hämta grabbarna. Då hoppas jag att de köpt en Ipod touch till mig, och att vi sen åker och käkar på Max! Och ja, det kändes rätt värdelöst att ha köat hela natten och inte ens gått in, men jag tyckte så synd om Spike som var ensam hemma. Ahwell. Han överlevde, och nu är jag hemma i värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0