Äntligen klar

YES, äntligen klar med hemtentan! Egentligen var den inte så svår i sig, det mesta står i böckerna, eller så hade vi fått hand-outs, men dte är ändå en konst i sig att få ner det i egen skrift. Och att hålla det nere på 400 ord! Det är ungefär en A4, och det låter ganska långt, men när man ska skriva ganska omfattande svar så är det lätt att komma minst hundra ord över. Jag gjorde så att jag skrev som vanligt först, och sen kollade jag vart jag kunde korta ner. Himla skönt att ha den klar, nu kan jag kanske börja koncentrera mig på grammatiktentan som vi har på fredag. Har ordkunskapstenta imorgon också, men den kan man ändå inte plugga till, så den struntar jag fullständigt i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0