Ahmentja

Ahmenjogomorronserru. Hade en great kväll igår, fast mycket till fest blev det inte. Var bara vi, Hannes och Carin, och Touma och Stefan. Men vi söp till ändå, yeah! Spelade Wii och en jättebra version av TP. Att sitta ner och dricka är förrädiskt, jag var banne mig cross-eyed på slutet. Fast det kan i och för sig bero på att jag var sjukligt trött också, haha. Nej, men det var kul, det är mycket sällan som jag dricker så att jag blir full, och blev alldeles lagom igår. Kom hem och stupade i säng vid tre. Känner mig dock inte alls bakis idag, mer än den obligatoriska segheten som alltid infinner sig om jag varit uppe längre än till midnatt. Yes. Idag har vi verkligen pkanerat in en bakisdag, så ska bara ligga i soffan och kolla på Vampire Diaries hela dagen, och så ska vi ha chips och pizza, klassisk dagen-efter-mat. Det enda jag ska göra annars är att tvätta, men det är ju inte ens jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0