You're shivering

Har varit i Pålsboda hela eftermiddagen. Vi åkte buss dit. Spike gillar att åka buss, men han har lite svårt att sitta still. Men det har gått bra ändå!
Fick lite mat och sådär hos gammelmormor. Spike höll oss underhållna hela tiden. Han blev mycket bortskämd, fick både mat och fikabröd. Han kommer bli tjockis. Men han och gammis gillade varandra i alla fall!
Somnade på bussen hem. Så himla skönt. Är ju inte frisk än, så blev lite jobbigt att gå så mycket.

Nu väntar jag på att Sara ska komma och hämta mig, så att vi kan ha myskväll. Sara ska vara nyttig och äta sushi, medan jag ska fläska på med något från pizzerian! Rå fisk och konstiga grönsaker är inte min grej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0