Will someone care?

Är det för mycket begärt att få vakna av sig själv när man är sjuk? Tydligen. Först ringde tandläkaren imorse vid åttatiden, och när jag väl lyckats somna om ute i soffan framför Petra Mede Show så ringer mamma. Visserligen trevligt, men ändå. Fast var väl dags att gå upp klockan tio, antar jag.

Idag ska jag åka upp till biblioteket och hämta ut åtminstone två böcker till mina kurser. Blir dock lite jobbigt om det är kö på dem, för då får jag bara låna dem i två veckor. Och i så fall får jag snabbläsa dem i helgen. Ska väl gå det också, men vore ju bättre om jag kunde läsa dem på semestern. Jaja.

Ska försöka städa idag. Har tänkt göra det hela veckan, men det har kommit annat i vägen. Men idag känner jag att jag nog är tillräckligt rastlös för att kunna göra det. Och ikväll är det tvättid. Får se till att alla kläder jag vill ha med mig till Kroatien blir tvättade. Yesyes.

Nu: frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0