Will I loose my dignity?

Hej och hå, nu är det en ny dag. Eller, ja, det har dte ju varit ganska länge redan. Men ändå.

Fortfarande sjuk, men det blev en sväng till Marieberg ändå.
Började med Elgiganten, ville kolla in placet eftersom jag aldrig gick in där när vi köade. Var väl inte så mycket att ha i jämförelse med MediaMarkt, men träffade faktiskt pappa där, helt random! Det var skoj.
Sen MediaMarkt, skulle fixa presentkortet på iTunes som man fick med när jag köpte iPoden, men tydligen så ingick det inte i priset. Men liksom, varför var det ens med i kartongen då? Om man inte ens kunde utnyttja det? CP. Köpte i alla fall lite DVD-skivor att ha till bilresan.
Växlade även in pengar, 800 kronor totalt. Man gör liksom inte av med så mycket pengar när man bor på camping där det inte är gångavstånd till närmsta butik. Och brukar inte finnas så värst mycket att köpa annars heller, i och för sig. Pengarna går mest åt till frukt, godis och glass. Och internet.
Köpte skor på H&M. Tänkte köpa dem igår på stan, men då var de slut i min storlek. Blev även ett lypsyl och en ny ögonbrynspincett, eftersom min gamla fått bli Spikes fästingpincett.
På Bokia hittade jag Vampire Diaries som bok! Eller böcker, snarare. På engelska. De fanns i dubbelböcker för 129 kronor styck, så jag köpte hela serien för 158 kronor. Fyra böcker i två, asbra. Hade ju egentligen tänkt läsa Twilight-serien på semestern, men nu är det bättre att läsa Vampire Diaries, eftersom de tar mindre plats, och jag dessutom lyssnade på Twilight i vintras. Men blir nog så att jag tar med Twilight och New Moon ändå, för läser nog ut de andra böckerna rätt snabbt.
Så köpte jag också ett par nya bikinitrosor på Cubus. Lika bra att ha två att byta mellan, blir lite ofräscht att ha samma varje dag..



Kommentarer
Postat av: Paparazzibecka

Tjaa!

Vad tycker du om det du ser på min blogg just nu?

Jag bjuder på musik, festbilder, fotograferingar av olika slag, videoklipp, vardagslivet och events som t.ex modevisningar och intervjuer.

KRAM

2010-06-09 @ 16:05:37
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2010-06-09 @ 16:22:21
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0