We will praise You for the rest of our days

Gick oväntat bra på jobbet idag, trots massa gegga i huvudet. Var rätt mycket folk, så dagen gick fort. Ingen chef idag heller, mycket skönt! Mindre skönt att det regnade när vi åkte hem, fast hade varit förutseende nog att ta med mig regnjacka. Imorgon får jag börja klockan elva, det var längesen. Bytte med Carro F som ville ha sovmorgon.

Bara ta det lugnt ikväll, bli riktigt frisk. Har beställt mat från 39:an. Det var Tommy som ville, själv är jag inte ett dugg sugen på något fettigt alls. Men det är ju himla skönt att beställa hem mat. Provar lövbit med pommes den här gången, inte lika fettigt som kebab i alla fall. Hoppas jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0