Upp!

Har haft mycket trevlig och mysig kväll på Majorsgatan med Sara! Började med att vi åkte till Maxim och hyrde film och köpte chips och cola (det är ju trots allt fredag!), och sen hämtade vi hämtmat. Wow, det lät fel. Whatever. Sen hem till Sara och käka, se på film, och snacka skit. Love it!

Filmen vi kollade på var Disney Pixars Upp. Jag blev måttligt imponerad. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om filmen egentligen. Den var inte direkt bra, men den var inte heller dålig. Fast jag vill nog inte se om den.. Alltså, den är väldigt tragisk, och väldigt dyster för att vara Disney. Och den kändes inte som att den var riktad mot barn heller. Jo, i vissa fall, men i många fall inte alls. Ja, jag vet inte riktigt. Men jag ångrar inte att jag såg den i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0