Undone

Blä, gick inget bra på gymmet idag. Har något som ligge roch gonar sig i kroppen, nåy skit i bihålorna troligen. Gjorde i alla fall att jag inte orkade nånting, så det blev bara ett varv i gymmet, sammanlagt var jag där i trekvart. Men det blev lite grann i alla fall.

Hann bara med en tand hos tandläkaren idag, så behövde bara betala 500 spänn. På torsdag ska jag dit igen, och fixa min rotfyllning, och sen är det bara en tand kvar. Skönt. Så öckligt att vara bedövad, särskilt när tungan också blir det. Känns som man inte har några tänder när man känner med tungan. Läskigt.

Passade på att få min lugg klippt idag också. Hoppas den inte behöver klippas förrän jag kommer hem från semestern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0