This is my time to stand

Åh, underbara sommar. Det är ett sant nöje att gå ut på morgonpromenad med Spike, även fast han har bestämt sig för att han är morgontrött och bara vill gå en liten bit.

Idag är det alltså studenten här i Örebro. Kul för dem. Jag har ingen speciell att gratta i år, tror knappt jag verkligen känner någon som tar studenten alls. Ja, förutom lite coolingar på estet på Risbergska såklart, de har ju hängt med ett tag. Men ändå. Lite tråkigt att inte ha någon studentskiva att gå på. Blir nästa år, när Vicko tar studenten! Fast då får jag väl säkert jobba, döh.

Ska snart iväg till vårdcentralen och få ut nytt recept på p-piller, och sen tänkte jag åka iväg till gymmet. Annars vet jag faktiskt inte vad som händer ikväll. Skulle vilja hitta på något ikväll, men samtidigt är detta min enda riktigt lediga dag den här veckan, så det kan ju vara skönt att bara vara hemma och slappa också. Den som lever får se, helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0