Sexy bitch

Kom tidigt till gymmet i förmiddags, och var då även klar tidigt, så hann med 12:37-bussen till Marieberg. Gick och kollade lite, och sen käkade jag på restaurangen. Provade husmansbuffén. Var väl sådär, klyftpotatisen var i alla fall jättegod. Sen började jag jobba klockan två. Lite mer att göra idag, men ändå väldigt lite, så klockan sex fick jag gå hem. Vet inte varför inte Carro fick gå hem istället, men hon har ju förstås rätt till sina timmar. Mig gjorde det i alla fall ingenting, även om jag också vill ha pengar. Skönt att sluta lite tidigare.

Imorgon är det Liseberg som gäller, yay! Lägga sig i tid, så man orkar åka karusell hela dagen, wiewie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0