Nu tar jag semester

Nu, mina kära vänner, tar jag semester. På riktigt. Befinner mig i Vintrosa, har packat in alla grejer i husvagnen (ja, förutom allt det som behövs i bilen!), och om några timmar, när pappa har kommit hem, bär det av. Oj, så jag längtar! Idag kommer vi nog inte åka så långt, beror helt på hur länge pappa orkar köra. Men en fyrtio, femtio mil ska vi nog klara av skulle jag tro. Kanske ända ner till Skåne. Imorgon åker vi Helsingborg - Helsingör, sen igenom hela Danmark, och så kommer vi till Tyskland. Sen får vi se vad som händer. Förhoppningsvis kan vi stanna och hitta på något kul i Tyskland, men på fredagen ska vi vara i Salzburg, Österrike. Dock ska det vara regn och kallt där, så vi behöver verkligen inte stressa dit. Men vi kommer i alla fall inte att vara i Kroatien förrän på måndag. Men det gör inget, för det blir så långt på samma ställen annars. Kul att se lite mer av Tyskland och Österrike också!
Men från mig hör ni nog inget förrän nästa vecka i alla fall, och då hoppas jag att jag hunnit sola lite. Tack och hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

vad skönt med semester :D

2010-06-15 @ 18:32:59
URL: http://levs.blogg.se/
Postat av: louise

åh! ha det så bra på semestern!!! låter ju hur underbart som helst!! :)

2010-06-17 @ 12:35:27
URL: http://elizabeth-louise.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0