No day but today

Åååh, himla bihåleinflammation, eller vad det nu är! Är inte ett dugg bättre idag, snarare tvärtom. I alla fall nu på kvällen. Jag som äntligen skulle bli klar med min rotfyllning imorgon kan inte göra den, för att det finns risk att det kommer ner bakterier i tanden som kan ställa till det ordentligt. Jäkla skit! Jag som till och med har börjat få lite problem med tanden. Inte så att det gör ont och så, men den vill helst inte ätas på. Blä, blä, blä! Hoppas att de kan vara schyssta och prioritera mig så att jag kan få en tid i början av veckan om de får något återbud. Vore himla skönt att bli klar innan semestern. Men jag tänker inte hålla andan, om man säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0