Mr Lover

Inatt drömde jag för första gången på väldigt länge att jag föll. Jag föll, och föll, tills jag vaknade. Usch, vad läskigt det var! Fast samtidigt lite som att åka Kanonen Liseberg.

Idag bär det av till Pålsboda för att hälsa på gammelmormor. Tyvärr tråkigt väder, men det får vi leva med. Spike ska också med, så det blir nog full rulle. Ska bli mysigt! Är så himla sällan jag är hos gammelmormor, fast jag gärna åker dit. Det är väl mest det att det är krångligt att ta sig dit, det blir liksom bara inte av. Men idag blir det av!

Sen ikväll ska jag till Sara och ha myskväll, trevligt, trevligt! Måste ju passa på att umgås nu innan hon flyttar. Dumma Sara, inte flytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0