Madness

Det är konstigt hur dåligt man kan må även fast man inte har feber. Har alltid trott att det är febern som är aset i kalaset när man är sjuk, men nu har jag som sagt inte ens feber och mår skit ändå. Visserligen är jag mycket piggare än när jag har feber, men huvudet tar kål på mig. Halsont och fulla bihålor, det är grejer det. Är nästintill säker på att det är bihåleinflammation jag har igen, för så fort jag rör på huvudet så slår någon mig med hammare. Typ. Lika bra att skriva till vårdcentralen och be om penicillin. Jag blir arg om jag får en tid hos en läkare och han bara säger att han inte kan undersöka mig, för att det inte går att undersöka om man har bihåleinflammation. Jisses, det sa jag ju redan till hon i telefonen, och nu får jag betala över hundra freaking spänn för att inte få nån hjälp alls? Nejtack. Nu ska jag bara få penicillinet utskrivet, annars kräver jag en undersökning. Lyssna på lungorna, eller vad som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0