Jag minns det som igår

Åååh, äntligen hemma! Fast faktiskt mycket bättre på jobbet idag, jämfört med igår. Men fortfarande förjävligt liksom. Är så psykiskt trött när jag går därifrån. Men nu ska jag inte jobba förrän på lördag, om jag inte får hoppa in något i veckan, men det tror jag inte. Men vi får se. Skönt med fem dagar ledigt, fast jag behöver ju egentligen pengarna. Menmen. Synd att det ska bli skitväder..

Superchilla ikväll. Äta kött och pommes, och sen resterna av min BJ. Ska tvätta också, men det är ju inte så jobbigt. Körde faktiskt ett pass pilates när jag kom hem från jobbet, får liksom abstinens när jag inte tränat på ett par dagar. Går ju visserligen en massa på jobbet, men ändå. Jaja, gymma imorgon, I guess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0