I always end up hurting you

Gud, sa varmt vi har det har nu. Man dor lite pa eftermiddagarna, far antingen bo i havet eller vara inne i husvagnen.

Igar akte vi allihop in till Porec. Var meningen att vi tjejer skulle fa shoppa, och att alla skulle kaka glass ihop. Men det var sa jakla varmt att jag inte ens iddes shoppa. Registrerade inet vad jag sag i affarerna. Da ar det fasen illa, alltsa.
Nar vi motte killarna hade de fuskat och kopt glass redan. "Aptitretare", kallade de dem. For nog tog de sig annu en glass nar vi andra skulle kopa. Fuskigt.
Innan vi givk tillbaka till bilarna skulle Lena ga in i en affar och kopa lappglans, och da panikshoppade jag lite smink. En fargad dagkram som skulle motverka finnar (som jag formodligen inte ens kommer anvanda eftersom jag 1. har tre dagkramer redan, och 2. formodligen inte passar i fargen), ett puder i samma serie (2in1 som jag inte riktigt forstod mig pa, men det blir nog bra), samt en mascara som jag i alla fall vet ar bra. Det blev min shopping i Kroatien, det.

Idag gick vi bortom udden och snorklade, allihopa. Jag tycker det ar lite laskigt, men det ar en valdigt harlig kansla samtidigt. Man kanner sig liksom viktlos. Tyvarr var det inte sa mycket att kolla pa, men lite fiskar fanns det val.

Nu ska vi kaka tacos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0