Hot, hotter

Jag tror pa allvar att det bara blir varmare for var dag som gar har. Fort farande helt okej pa morgnarna, men idag pa eftermiddagen har det varit som en bastu ute! Efetrsom jag ar ratt kanslig mot solen kande jag att jag tar en solfri eftermiddag, och tog en tupplur i husvagnen, i skona AC:n.

Nu ar mostef med familj har, kul! Det blir lite annat nar man har andra att umgas med. Det ar ju till exempel extra kul att bada med madrasser och grejer nar man har en fyraarig liten kille med sig.
Ikvall ska vi in till Porec. Var meningen att bara vi tjejer skulle aka in och shoppa forst, men nu ska alla med. Fast jag ska banne mig fa shoppa idag anda. Och sa ska vi kaka glass, Kroatien har varldens godaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0