Guuuuuuuuul!!!

Har varit på restaurangen hela dagen. Jag har dött lite granna. Guuuuuuuud, vad jag hatar att jobba där. Jag kände redan efter en timma, att om det på nåt sätt är meningen att jag ska börja jobba där istället för på caféet, då har jag en riktigt jävla pissig sommar att se fram emot. Finns inte på världskartan att jag tänker jobba där. Visst, nån gång ibland går det väl an, men inte hela tiden! Tyvärr måste jag ju jobba där i så fall, tills jag hittar nåt nytt, annars får jag ju inga pengar i sommar, eftersom CSN bara täcker de nödvändigaste utgifterna. Jäkla piss. Jag hoppas verkligen inte att det är så att jag ska jobba mer där. Jag dör då. Så himla sämst där. Bara plocka disk från borden. Om inte nån av gubbarna gör det åt mig, så jag inte får göra nånting alls. Bläääää. Fick som tur var i alla fall sluta en timma tidigare, alltid något.

Dagen har i alla fall inte varit helt värdelös. Efter jobbet åkte jag hem till Sara och Pontus och hämtade lite kläder som de rensat ur sina garderober. Blev en massa fint! Det var lite kul, för vissa av sakerna hade jag kollat på förut, men inte köpt. Men nu är min garderob ännu mer välfylld än den var förut, och Tommy fick också lite "nya" grejer. Superduper!

När jag kom hem efter jobbet kom Spike som vanligt och mötte mig i trappan. Men idag var han så himla till sig att han sladdade på ena etappen och ramlade nedför ena trappavsatsen! Stackars lillen, men det gick bra.

Ska bara chilla ikväll. Så att jag är pigg på jobbeet imorgon. Det var jag inte idag. Blev verkligen bakis av två cider, förjävligt. Hm. Botar det med Ben & Jerrys; är besatt av deras Fairly nuts med kolaglass, kolasås och kanderade mandlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0