Det vore väl nånting för dig?

Åååh, så skönt det var att få sova ut efter den intensiva dagen på Liseberg igår. Hade det himla bra alltså, men man blir ju trött av att hålla igång hela dagen. Hade lovat mig själv att jag skulle få sova ut idag, och inte stressa till gymmet. Får bli imorgon istället, när jag är ledig.

Ska jobba idag igen, börjar två som vanligt. Det är skitskönt, för då blir inte dagen så lång, bara som en vanlig helg. Jobbar med nya Carro idag, så det blir nog asbra.

Innan jobbet måste jag köpa nytt koppel till Spike, för det gamla gick helt plötsligt sönder igår, bara sådär. Konstigt. Har visserligen ett annat läderkoppel, men det är så himla kort, så det blir bara jobbigt att gå med. Inte lätt för lillen att ta sina egna detours, så får köpa ett nytt helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0