Alejandro

Hade sånt flyt imorse när jag skulle med bussen till jobbet. Jag kom iväg lite tidigt, var på resecentrum en kvart innan bussen skulle gå. Just som jag låste cykeln såg jag att det kom en Marieberg-buss! Jag sprang till hållplatsen, så jag var på jobbet redan tjugo i elva. Tydligen har de satt in en extrabuss just till öppningen av Marieberg, asbra!
Dock var det inte en människa på jobbet idag, så jäkla segt. Tiden mellan halv två och tre kändes som en hel evighet, trots att Carro F och jag hade askul. Vi var sjukt fnittriga hela eftermiddagen, stackars de få kunderna.

Har precis varit och handlat. Tommy fattar liksom inte det där med att jag gärna vill kunna sätta igång med maten när jag kommer hem från jobbet, allra helst ha mat på bordet. Samtidigt så är det lika bra att jag är med när vi handlar, så jag vet att jag får det jag vill ha.

Ikväll blir det mys med tacos, Hairspray och Ben&Jerrys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0