A star is born

I formiddags var det ganska mulet, sa jag och mamma tog cyklarna och akte in till Vrzar for att fa shoppa ifred fran boysen. Inte for att det var sa mycket att ha egentligen, bara massa turistkraffs, men ar men en akta shopaholic gar det bra med vad tusan som helst. Skulle kunna shoppa loss i en ICA-butik om det var sa. Fast idag blev det inget anda, men kanske nasta gang. Nagon piercing, eller ett smycke ska val alltid kunna slinka ner.

Man kan gora hennatatueringar har, och nar jag sag det blev jag jattesugen pa att tatuera mig pa riktigt. En, eller eventuellt tre stjarnor i olika storlekar pa vanster handled vill jag ha. Kanske blir det sa att jag gor en hennatatuering for att se om det blir snyggt, for att vanja mig vid tanken liksom. Men jag tror nog att jag kommer gora tatueringen. I host, lagom till skolstarten. Yay!

Ikvall ska vi aka in till Vrzar igen, for att kaka mat. Forsta gangen vi ater ute denna semestern. Om man inte raknar med McDonalds i Salzburg.. Blir nog trevligt. Da far man svida upp sig. Om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0