Var sak på sin plats

Så var denna födelsedag slut. Snart i alla fall. Har städat som en tok, och faktiskt så ser det ganska fint ut här hemma. Förutom himla köket som inte vill bli riktigt rent överallt. Ahwell.
Mamma, pappa, farmor och farfar har i alla fall varit här och ätit lite tårta, chokladbollar och strösselrutor. Och jag blev rik; 500 av farmor och farfar, och hela 5 000 av mamma och pappa, tackitack! Så mycket har jag aldrig fått förut, men Marcus fick en dyr dator när han fyllde, så det var väl inte mer än rätt. Och finanserna ser inte jättebra ut inför hösten, så de pengarna kommer väl till pass!
Nu på kvällen var jag, Marcus och Tommy på bio och såg Shrek 4 som vi alla sett fram emot hur länge som helst. Den var bra, såklart!
Resten av kvällen ska jag försöka komma igång med pluggandet lite grann. Eller kolla Top Model..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0