Shoved

Igår natt sov jag i soffan för att jag inte ville trängas med Tommy och Spike när jag var sjuk och svettig. Eftersom jag nu är feberfri tänkte jag flytta tillbaka till sovrummet igen, om inte annat så för fläkten. Men jag kom på andra tankar när Tommy lade sig snett över hela sängen, och Spike passade på att somna i ett hela utsträckt läge, vilket gjorde att jag så fort jag rörde mig fick en klo eller två in i skinnet. När jag så dessutom inte heller kunde somna om efter att ha vaknat av en mardröm kände jag att nej, det får bli soffan inatt igen. Och här är jag nu. Men här kan jag ju i alla fall sträcka ut mig hur mycket jag vill, och dessutom ha på Sex and the city utan hörlurar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0